Na evidenci vozidel jen v nejnutnějších případech

Nouzový stav a s ním spojené vládní nařízení redukující úřední hodiny na dva dny v týdnu po pěti hodinách zdaleka neumožňují odbavovat žádosti občanů v objemu, v jakém jsou vyřizovány v obvyklé době. „Omezené hodiny, rozdělení zaměstnanců do skupin a onemocnění koronavirem v jejich řadách výrazně komplikují provozní agendu jednotlivých oddělení. Konkrétně na přepážkách evidence vozidel jsme v současnosti schopni vyřídit žádosti přibližně sedmdesáti občanů v daném úředním dni,“ popsal situaci primátor Jiří Svoboda.

 

foto: c-budejovice.cz

TRENDY svítidla

Vedle těchto objektivních příčin zaznamenal odbor dopravy i řadu žádostí občanů z jiných správních území, kde jsou úřady uzavřeny z důvodu karantény. „Potkávají se zde občané elektronicky objednaní na konkrétní dobu s fyzicky příchozími, kteří musí čekat, až na ně přijde řada.

Jsme spravedliví k těm, kteří se elektronicky nemohou nebo nechtějí objednat. Proto nemůžeme dávat víc termínů pro objednaní přes internet, ačkoliv by to pro nás bylo příznivější a zabránilo by to frontám,“ vysvětlil okolnosti odbavování vedoucí odboru dopravy Jaroslav Mráz.

Podle něj je nepředvídatelné, kolik žadatelů zvládnou odbavit. Některé žádosti jsou vyřízeny v minutách, jiné trvají déle. Situace je na přepážkách průběžně sledována a čekající výhledově informováni o možném počtu žádostí, které se stihnou ještě vyřídit. Ztracený technický průkaz, končící platnost dokladů či vydání třetí registrační značky nejsou v současnosti nezbytnou potřebou. 

„Chtěl bych proto požádat občany, aby zvážili návštěvu úřadu a přicházeli pouze v nejnutnějších záležitostech. Pokud už musí opravdu přijít, prosím je o trpělivost,“ vyzval veřejnost primátor Svoboda. 

 

zdroj: c-budejovice.cz

Sdílejte

Napsat komentář